Dag 14 (Werk) t/m Dag 16 (Toeristen)

on

–Disclaimer: dit is een wat kortere blog, maar die van Dag 17 is zo epic dat het zijn eigen blog verdiend. Ik accepteer geen aansprakelijkheid voor afkickverschijnselen als gevolg van een kleinere dosis Renate. –

Nou, donderdag heb ik weer gewoon gewerkt, net als vrijdag. Vrijdag hebben we ook foto’s gemaakt van de stagegroep! Daarvoor moesten we naar de courtyard die recht buiten mijn kantoor ligt, dus ik kon zo naar buiten stappen. Ook hebben ze nog individuele foto’s gemaakt van diegenen die die nog niet hadden (jups, c’est moi). Ik kan de foto nog opvragen, dus dat ga ik nog maar even doen. Ik bedoel, een heuse Yale-foto, foto der foto’s.

We zijn dus ook met de hele interns-groep op de foto gegaan, lekker dicht bij elkaar, lekker warm. Nomnomnom.

Zaterdag heb ik een beetje toerist in eigen stad uitgehangen. Ik heb de Sterling Memorial Library bezocht, net als Woolsey Hall. Woolsey Hall is onderdeel van het Yale-campus complex, en tegenwoordig worden er af en toe concerten gehouden (als ik het goed begrepen heb). Sterling Memorial Library is – ja, heus – een bibliotheek. Maar serieus. Dit is niet gewoon een hal met boeken. Dit is een Bibilotheek. Dit is een raap-je-kaak-van-de-vloer-ademen-is-niet-goed-voor-de-boeken-Bibliotheek. Actually, dat is niet helemaal waar. De niet-ademen-Bibliotheek is Bernicke Library met alle oude manuscripten, maar die is momenteel gesloten voor renovatie (huil). Maar dan nog. Serieus indrukwekkend, deze Bieb. Nee, Bieb is bijna oneerbiedig. Het gebouw is gigantisch, maar ook prachtig gedecoreerd. Je hebt echt het gevoel dat je in een eeuwenoud gebouw loopt, alsof het een oude kerk is (al is het natuurlijk in Yale-stijl, dus het ziet er kei-oud uit, maar het maar 100 jaar oud). Was echt prachtig.

Daarna ben ik lekker naar huis geslenterd, ik ken echt de weg al hier (jippie! Goed van mijjjj!).

2 Comments Add yours

  1. Pom says:

    Ik heb al weken afkickverschijnselen, maar daar valt op zich mee te leven, zo is gebleken.

    Die bibliotheek..! Ik hoop dat je nog veel méér foto’s hebt gemaakt want oh my goodness, SO BEAUTIFUL.

    Also- way to go. Browniepunten voor jouw richtingsgevoel.

    Like

  2. Pom says:

    En ik ben benieuwd naar Dag 17! En ik ben HEEL trots op jou!

    Like

Leave a Reply

